FARMVILLE PÅ FACEBOOK

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
Jag skämta :)

Vilken raggningsreplik faller du för?

Pluggar NO :(

Vad var det första du sa imorse?
Jaha :(

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ligger i sängen och tråkar :)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jag vet, nej nu måste jag gå och kolla på scenen xD

Så vad säger du under förspel?
I know :D

Och efteråt?
Hej! Någon som är vaken? Jag kan inte sova :(

Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
Vi kommer nog anlända 20.30 :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0