CALIFORNIA ON'

Go'kväll alla individer som funnit sej till den webbanslutna sida där man kan, om man så behagar läsa om mitt & min käraste väninna, Linneas liv. :) *lite plagierat från en konversation med Sandra då hon beskrev PA*
Idag har varit en lite puckad dag, ska jag skriva ner lite puckade grejer jag gjort?
* Skrev in "bloggen.blogg.se" när jag skulle in på blogg.se, blev attans förvirrad när jag kom HELT fel.
* Loggade in på facebook och började svara på vänförfrågningar, när jag sedan scrollade ner på förstasidan och insåg att jag inte kännde mer än hälften av människorna som fanns där insåg jag att jag loggat in på någon annans facebook hahahahahahahaha.
* Hjälpte en liten kille som hade ont i knät stå upp :) När jag gjorde detta öppnades mitt nyläkta sår på handen igen.
I'm the LAKRITSPUCKO herself beaches :)

OMG JAG ÄR SÅ COOL FÖR JAG SKRIVER JUST NU I HMTL KÄLLKODSLÄGET IST. FÖR I DEN NORMALA INLÄGGS RUTAN. HAHAHAHAHAHA. :)
Yo homies, jag gör en video där jag sjunger Fireflies hahaha. Om ni vill se får ni klicka er in här senare. Min pappa var snäll och sa att jag hade en musikalisk talang eftersom jag kan plocka upp vilket instrument som helst och lära mej spela själv och att jag har en bra stämma. Hum, kanske inte heeeelt på prick med mej men whatever :) jag blev glad.
ISHKPAT & MISHMISH (nytt ord för KRAM),
EMSULYYY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0