BLONDIN BELLA?

Hur många besökare har Blondin Bella egentligen nu för tiden? Det verkar ju inte va någon som läser hennes blogg längre.


Nu kikade jag ju på bloggen för att hämta bilden ovan, och hon är tydligen i USA. Hur många visste det liksom? Det verkar inte som många läser hennes blogg längre. Hon har säkert många fler läsare än oss, men minns ni när Bella var on top, alla snackade om henne och alla ville ha en blogg som hennes? Nu är det första jag tänker på när jag hör hennes namn, "gammal stel tant".

När man kikar in på andra bloggar och de har frågestund kommer frågan om vilka bloggar dom läser ofta upp, det är vääääääääääääldigt sällan jag ser Bella's namn i dom listorna.

Jag kanske har helt fel, ALLA kanske läser henne blogg. Därför vill jag veta, hur många av ER läser hennes blogg dagligen eller flera gånger omveckan?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hur hade du råd med både photoshop elements och cs3?

2009-12-28 @ 17:15:28
Postat av: Sandra

Jag har henne på bloggkoll :D xD

2009-12-28 @ 17:27:09
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Fanny

typ aldrig längre, gjorde det förut när hon var på top men nu läser jag den aldrig. (:

2009-12-29 @ 14:25:54
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0