BELLA IS STUPID JACOB, PICK ME!

Jag har typ inget liv, jag insåg att jag inte bloggat hela lovet och fick fett ångest så nu bloggar jag.
Denna vecka jag haft nada skola (: THAT IS GOOOD. Vi (jag & Carmen) har preparerat oss för jul. Vi va på IKEA och köpte julpynt och grejer till mitt rum. Sen hade vi gymkana på stallet också, och jag skärde upp min hand innan vi ens börjat hahaha. FAAAAAIL.
Idag är sista dagen på lovet. Sen är det två veckor skola och SEN JULLOV! (:

BTWWWWW JAG SÅG NEW MOON TVÅ GÅNGER UNDER LOVET! :D
Jag tyckte; WORLDS BEST MOVIE EVAR (: *fast Transformers var lite bättre* Jacob Black är typ den snyggaste människan på jorden och han är ju med hela filmen typ. Edward är äcklig men han är inte med så mycket, och Bella är en b**ch i slutet . . . ni som sett fattar. MEN HERRE JÖSTANES VAD DEN VAR BRA!

Nu ska jag duscha och möta upp Carmen, ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0