BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT, OCH VAR PRECIS INNE PÅ LIPPAS BLOGG

ÅRET

Hur har året 2009 varit för dig? jorå (;
Bättre än förra året? hmm, nä tror inte det, eller kanske lite här och där.
Har du träffat några nya vänner? yes (;
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009?
Har du flyttat under år 2009? nopsie (;
Har du hittat en ny låt som du älskar?  japp, det är många. (;
Isåfall vilken? som sagt, det är många. :P
Har du druckit alkohol? njää
Har du rökt? nope
Har du kysst en främling? nää

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? helvete
Har du varit kär? yeah
Har du sagt jag älskar dig till någon? jupp
Har någon sagt jag älskar dig till dig? yeah
Har du haft sex någon gång under året? näj 
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nää

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? naj
Har någon i din släkt avlidit?
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej, men jag har velat några gånger. (:
Har du varit i slagsmål?

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? har jag säkert
Isåfall vad? ska man verkligen säga det här? :p
Har du skämt ut dig? japp, men det är bara kul (:
Har du ljugit för en vän? maybe baby
Har du varit ute en hel natt? hmm.. nää
Har du blivit tagen av polisen? najsh
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? hmm, jag vet inte :o
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? yeah

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? Vittra Fittra
Har någon varit elak mot dig i skolan? Yeah, men inget seriöst ... hoppas jag :o
Hatar du någon i din skola? yeah, tessie vet veeeeeem (;
Har du gjort något framsteg? självklart (;
Har du haft alla rätt på ett prov? yes

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? yes i have (:
Har du förlorat en vän? nää
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? SOFFIIISS :D
Har du gått bakom ryggen på en vän? njää
Har du ljugit för en bästavän?
Har du haft en relation med en vän? nose
Har du många killkompisar? yeah (:

ISHKYYYY LUSKIH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0