ÅR 2009

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? Vissa dagar bra, andra not so good.
Bättre än förra året? Skulle jag nog säga (:
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Jag tycker att jullovet har varit mucho awesome (:
Har du flyttat under år nollnio? Nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? YEA (: massvis, in fact, jag hittade ATL iår (:
Isåfall vilken? Typ alla ATL låtar, Kryptonite och Down.
Har du kysst en främling? No

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? Not good, not good.
Har du varit kär? Yea
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yupp!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Yea (:
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej?

SORG & HÄMND
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Nä o_o
Har någon i din släkt avlidit? Nä
Har du slagit någon med knytnäven? Yes
Varit i slagsmål? Nope

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Everything happens for a reason, men några saker skulle jag kanske ändra på.
Isåfall vad? Sätt jag hantera saker på . .
Har du skämt ut dig? It's all I ever do (:
Har du ljugit för en vän? Mhm
Har du varit ute en hel natt? Nä
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Yea
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Yupp

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? Bradenton Preparatory Academy, Dubai
Har någon varit elak mot dig i skolan? Ja, *host* Marcel *host*
Hatar du ngn på din skola? Yes, *host* Marcel *host*
Har du gjort ngt framsteg? Ja, det känner jag verkligen!
Haft alla rätt på ett prov? Yes (;

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Ja då
Har du förlorat en vän? Halvt, vi har kontakt men inte så stark
Har du haft en relation med en vän? Näe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0