MONDAY MADNESS

Oh my god, jag har ju inter bloggat på flera dagar!
Förlåt, har ingen bra ursäkt denna gång. Well well, igår färgade jag håret brunt. Det blev mörkare än vad jag tänkt men med tiden bleks det och då kommer det nog bli sådär fint brun. Annars fyller jag på med lite ljusare slingor. (:



Det ser mörkare ut på bilden än vad det verligen är! Och snälla kommentera inte på min överheta pose.
Idag så har jag iallafall vart på upptäktsfärd i mammas garderob och hittade ett par supersnygga klackskor, dom ska jag ha på mej ikväll när vi ska på tivoli. Thats right, jag ska på tivoli danmark ikväll. *Längtar* (:
Immorgon får vi se vad som händer men förhoppningsvis ska vi ut och shoppa på onsdag! Måste köpa nya solglasögon och leta reda på I <3 MJ t-shirts. Jag uppdaterar mer senare.

ISHKPAT! (för er nya läsare eller ni som läst ett tag men ändå inte förstår allt detta med "ISHKPAT" ska läsa detta inlägg, det förklarar allt. Och om ni undrade, nej vi är inte normala.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0