HÖSTMODE

Jag blev typ utmanad av Engla's Showroom, hon utmanade dom som ville göra listan så why not?

Din stil i en mening: Jag har inte direkt en stil, jag tar på mej vad som känns rätt för dagen. Men en stil som alltid går hem med mej är den lite rockiga, jag kanske inte klär mej på det sättet så ofta men jag kan alltid kolla på folk men den stilen och sukta efter deras kläder (;

Stilförebild: Elin Kero och Michael Jackson typ? Brukar checka runt lite i tidningar och göra små collage med bilder som jag baserar min stil på, så tidningarna kanske är min största förebild?

Vilket är ditt favoritmärke inför hösten: Forever 21, det räknas väl som ett märke? UGG Australia också, skorna kanske inte är inne iår men who cares? Dom är sköna iaf (:

Vilken/vilka är dina favoritbutiker inför hösten: Har inga riktiga favorit butiker, jag browsar runt i affärer och köper vad jag tycker är snyggt. Men Forever 21 är som sagt omtyckt, dom tycks alltid ha något snyggt plagg (:

Vad inspireras du av: Tidnigar, bloggar, människor på stan, ja det vanliga.

Vad tror du på inför hösten: Jag tror inte modet har förändrats så mycket från 2008, jag tänker iallafall satsa på höga strumpor, mysiga koftor, åremössor och nitarmband och massa ringar (:

Det bästa basplagget inför hösten: Långa koftor, helst med strumpbyxor och höga stumpor men jag antar att det passar till jeans och sånt också.

Vilka skor tror du på i höst: CONVERSE! Annars funkar UGGS för mej, men det gäller kanske inte alla. Gillar inte att gå i klackar när det är kallt, thats just how I roll.

En ideal höstoutfit: Eftersom jag bor i Dubai måste jag satsa på lite lättare kläder, annars blir det för varmt. Svarta nylon strumpbyxor, tunna höga strumpor och en tunn lång tröja/kofta. Massa smycken också!

Tre saker på höstens önskelista: Cardigans, pommfritt-fångare och såklart converse, converse, converse.

Ditt senaste köp: Ämh, I forget.

Do’s and don’ts: Satsa inte bara på H&M och Ginatricot, visst kan dom ha snygga plagg, men eftersom dom är så stora kedjor är chansen stor att du inte kommer vara ensam om din nya snygga t-shirt eller klänning. Försök affärer där de flesta av dina kompisar inte shoppar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0