THE MAD HATTER

Hello internet (:
Vad fötter? Jag har precis kommit hem från Bradenton Prep (en skola) är vi skrev in mej, vi får ett telefonsamtal senare om jag kommit in i skolan *håller tummarna*. OMG jag älskar denna skola, min mattelärare heter Mr. Awesome, vad säger inte det? (:
Har ni hört om att Tim Burton ligger bakom den nya Alice i underlandet filmen? *längtar* Tim Burton är för cool.
Snart kommer min far med lite Burger King, euw, men det är mat och jag är hungry. Immorgon börjar skolan btw.
Jag har inget att skriva om ... jag uppdaterar när jag kommer på något.
ISHKPAT, EMELIE!
(och varför kan jag inte lägga upp bilder på bloggen?! i'm scared.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0