TO LINNELUSK

Hej Lusk. Du vet säkert redan att du är min bästavän, men hur mycket du betyder för mej kommer du nog aldrig förstå. Jag är inte så proffsig på att skriva djupa texter, men here goes. Minns du första gången vi träffades? Lunchen på BBS, vi satt på gungorna och snackade om hur skolan borde ha delfiner i omklädningsrummet och apor i gympa hallen. Jag hade det så lätt att öppna upp till dej, det fanns inte en enda sekund med dej som kändes obehaglig eller fel. Minns du när du, jag och Olga lekte familj ute på skateboard rampen, eller hur vi hade värsta VIP klubben (Sweetie klubben) där bara du, jag och Olga fick vara med. Jag minns t.o.m när vi gjorde det officielt att du och jag var bästavänner. Vi satt inne i detdär stora rummet där 6åringarna hängde och gjorde små djur utav pärlor och du frågade "du, vi är väl bästisar?". Jag har nog aldrig haft så kul som dom stunderna jag varit med dej. Jag kan förklara det 700 gånger med du kommer aldrig veta hur mycket jag älskar dej (: Tänk att jag bor på andra sidan jorden och vi är fortfarande lika tajta? Du ÄR och kommer ALLTID vara min bästavän.
Jag älskar dej Lusk, ord kan inte förklara hur mycket.
ISHKPAT, NEAPEAH@'s bästis <3 (mindre än tre; mattemarie style)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0