I TOLD YOU SO

Hayhayhay, känner att jag måste uppdatera lite nu. Har inte hunnit göra det eftersom att Emelie har varit här hela dagen och vi gjorde annat. (: I morse så vaknade vi vid typ 11 för mamma ringde och skulle påminna mej om att vi skulle hämta Sammy vid 12. Så vi gick upp vid typ 11.30 och åt frukost, sen så gick vi och hämtade Sammy. Sen var vi bara ute i trädgården tills klockan var 13.44 och då gick vi med Tessie till tåget för hon skulle hem. Så jag och Emelie fortsatte att gå en lång promenad. (:

Lite senare så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. xD
Och lite senare igen så gick vi ut och gick till skolan och pratade sedan blev jag sugen på vinbär så vi gick till Annas gård och käkade vinbär, helt plödsligt säger Emelie att det kommer en hund och jag ba 'va?' så ser jag Ludde komma springande. :P Haha jag blev lite förvånad.

Sen gick vi till en sandlåda och då var det en grävskope grej där som jag kände för att gräva med. Känner att jag uteslutar vad jag skulle gräva, eller hur Emelie? ;) Så jag har haft det väldigt trevligt idag.

Bilder kommer kanske senare. (:

Måste skriva att jag är ganska cool också. :D

Vänta nu kom jag på vad jag och Emelie gjorde innan vi gick ut. ;) Vi kollade på filmen '1408', måste säga att det var en väldigt konstig film, liksom hela slutet förstördes bara för att han Mike inte sa 'I told you so' Men annars var den väl okej. (:

ISHKPAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0