SOMETIMES LOVE COMES AROUND

Hallihallå. Åkte till Täby C idag efter skolan med Tessie. (: Vi skulle leta efter tevespel, men vi hittade inga. Sorgligt. ): Well. Innan det så var jag som sagt i skolan. På förmiddagen hände det inget speciellt, vi körde nån konstig grej där alla i klassen skulle stå på så lite stolar som möjligt, vi klarade 4. (; Efter lunchen gick på på en peddopromenix, tråkigt värre. Fick ganska ont i magen under promenaden. Sedan gick vi till en fotbolls plan och där skulle vi spela nån ful boll grej. Mitt lag vann första omgången. (; Sen andra gången var det tråkigt, försökte ligga kvar på marken och inte behöva vara med, men Pia tvingade mej. -.- Taskigt.. Sen slutade vi. (;

 
 
 
 


Juste jag halckade på grus under första rasten så jag skrapade upp benet så det började blöda. :(

ISHKPAT LiNNEA

Kommentarer
Postat av: te§

haha ja e snexig xD

2009-08-19 @ 19:50:13
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: petra

hehe, mm ;D

2009-08-19 @ 20:18:02
URL: http://perrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0