EMSELI PRIME

Emelie, vet inte vad jag ska skriva. Men jag älskar dej, och jag blev väldigt rörd av ditt inlägg. Började gråta för att jag saknar dej så mycket och speciellt nu när jag lyssnar på 'underneath your clothes'. Emelie Bästavän Mård du MÅSTE komma hem nu! Och kommer du ihåg när vi åkte till Täby Centrum själv för första gången, och vi har jättestolta? Eller när vi satt i Skåpet på vittra och hade 'minielverket'? Och när du imprinsip (stavning?) bodde hos mej? Och när vi en gång skulle cykla hem till dej och du satt på min pakethållare och sa bla 'Korv med potatismos' hela tiden och vi började asgarva? Eller när jag hade loftsäng och jag låg där uppe och du där nere och vi chatta på våra nintendo DSar och skrev hur snygg vi tyckte Leonardo DiCaprio var? Har supermånga minnen, men jag känner att jag inte kan skriva upp alla. Men du har varit min bästavän i ungefär 5 år nu och om jag får bestämma ska vi fortsätta vara vänner väldigt länge till. Jag släpper aldrig taget! Än en gång, jag älskar dej bästavän! EMSUW@'s bästis <3 NEAPEAH@'s bästis. (:
ISHKPAT

PS: Eftersom att blogg är så segt så blir det ingen bild -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0