TRANSFORMER <3

Hejsan. Har kommit hem från stan nu. (: Vi gick runt lite där innan filmen började. Så vi lekte lite i en rulltrappa och helt plödsligt när jag kollar på min hand är den helt svart, jag ba: WTH?. Filmen var väldigt bra, fast 1an är faktist bättre. (:

Efter bion så kom det fram en engelsk snubbe till mej och ba: You know that your very beautiful right? Och sedan sa han typ samma till Tessie. Sedan gick dom och frågade om vi ville följa med dom runt på stan. Och för er som undrar så var dom typ 14 - 15, så det var inga våldtäcktsmänn typ. Haha, men det var lite creepy. :P

Just nu sitter jag och Sofia och snackar om att hon borde komma till stockholm i höst, så hon kan se stockholm. (: Det skulle vara väldigt kul. (:




ISHKPAT

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha han sa faktiskt att ja va gorgeousB-)haha xD

2009-08-17 @ 00:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0