THE MAN IN THE MIRROR

Goodmorning (:
Jag ska idag köpa hårfärg så jag kan bli brunhårig, men först ville jag tipsa om en film - Man in the Mirror.
Ni kanske gissat att det är en Michael Jackson film? Det handlar hur handlar hur som haver om Michael Jacksons liv och alla skandaler, men från hans perspektiv. Allvarligt talat, när jag sett filmen kändes det uppenbart att han inte våldtog dom där barnen och allt sånt. Den var ganska sorglig men när man får se allt ur hans ögon inser man hur fel alla andra har.
Ni kan tro vad ni vill, men jag tror att MJ var oskylldig. Men innan ni tar några beslut tycker jag ni ska se den filmen! (:

ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Carro

Håller helt med, jag tror också att MJ är oskyldig, han var bara otroligt jävla barnkär liksom... :)

2009-08-13 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0