SOFFELOFFAN ÄR HÄR!

Hejsan alla glada läsare på denna otroligt fina blogg! :D

ja, jag heter Sofia och kommer från bloggen soffeloffan, jag tror att mi blogg har blivit skriven här nån gång innan iallafall! Nu fick jag äran att gästblogga iallafall! :D Jag kan också säga att jag är en skåning, och jag tror det mest är stockholmare som läser denna bloggen så det är tur det inte blev något videoinlägg ;)

Jag hoppas att alla läsare mår bra, jag mår inte så värst bra, magsjukan ni vet! Men jag är på bättringsväg! :D

När jag började på dagis så gick jag tillsammans med Linnea här på bloggen, och vi har hängt ihopa ända till hon flyttade till stockholm. Ja vi var ju inte precis bästa vänner men det blev en del dagar då vi lekte, jag har många minnen! Sen flyttade hon till stockholm i lågstadiet och sen dess har jag inte alls haft någon kontakt med henne. Tills vi hittade varandra på facebook! Jag blev så himla glad när Niklas i min klass (som också har hängt med i alla år) sa till mig att han hade linneas facebook, msn och att hon även hade en blogg! Och samma kväll skickade jag en vänförfrågning till henne. Och sen började vi snacka, mer och mer, och nu känns det konstigt om man inte hör av henne en dag! Jag vet, helt sjukt! :D Men nu är det bestämt att jag ska upp till henne i december och jag tycker det ska bli skitskoj! :D

För övrigt så älskar jag pyjamasbyxa! en underbar blogg och jag klickar in på den cpmånga gånger per dag, och det tycker jag ni också ska göra! :D
Skånska pussar från Sofa/soffeloffan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0