ROCK WITH YOU

Go'væll bloggen, ni har sækert vid denna tidpunkt lgt mærke till att jag andvænder danska bokstæver. Før er som inte visste åkte jag till Danmark idag. Linnea skulle fæljt med, men dett blev ikke så, saknar dej Bæstis. Vi åkte tåg hit, Boss føljde också med; han var superduktig! Han vande sej vid det nya huset attans fort, sniffade runt lite (høgst 5 minuter) och sedan for han ut i trædgården med Fredrik (hans favorit leksak). Jag stockade upp med tidningar rejæææælt, køpte sæker minst 10 tidningar, har hunnit læsa kanske tre. Det finns tyværr ingen internet i huset, sitter just nu i Flemmings (mammas pojkvæn) lægenhet, så vi får se hur mycket bloggande det blir. Ska førsøka så ofta som møjligt. (:

Igår var jag och køpte klæder åt min stilløsa broder Niklas. Jag kænde att jag hittade många snygga klæder, jag tror Niklas gillade dom också! (: Niklas hatar att shoppa, så han har gett mej fgrihet att shoppa åt honom nær det behøvs. Great for him før han måste aldrig kliva in i en klædaffær igen, great for me før att jag får testa hur det ær att vara stylist OCH jag behøver inte skæmmas øver min broder nær vi går tillsammans. SCORE (:

Jag køpte också lite fødelsedags presenter, en ny axelrems væska och ett par flip flops från Hilfiger.


Immorgon ska vi førhoppningsvis køpa sængar till mitt och Nicks rum, men annars hoppas jag att vi ska ut och shoppa (A). Jag uppdaterar i en snar framtid.


ISHKPAT! Saknar alla mænniskor i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0