PANIK

Pani, panik, panik. Værfør?

*Jag kanske inte hinner hem till Dubai innan Sarah's fødelsedag
*Jag MÅSTE vara dær på hennes fødelsedag
*Jag har ett stort prov som avgør om jag flyttas upp till næsta årskurs om två veckor
*Gissa vilket æmne? Matte. Det enda æmne jag verkligen inte kan læra mej.
*Min pappa har inte fått tag på skolan jag vill gå på
*Skolan børjar om två veckor och jag måste ta prov før att komma in på skolan
*Om inte jag kommer in på Bradenton måste jag gå tillbaka till Raffles (skolorna heter så)
*Om jag går tillbaka till Raffles så kommer resultatet bli;

*Jag blir emo
*Jag failar skolan
*Jag kommer jobba på Donken resten av mitt liv
*Jag blir uteliggare
*Jag dør ensam

Herregud, næ, jag skojar inte far min; I would rather be homeschooled than go back to that hell-hole (Raffles).
MEN, i år ska jag verkligen gøra mitt bæsta. Inget slarv, inga glømmda læxor, bara goodness from me (: Spec. om jag kommer in på Bradenton eller någon annan ikke Raffles skola, eller Brittisk skola før den delen. Pappa du vet att jag kommer få damp nær dom sæger "Shedual". :(

ISHKPAT. Have a lovely school year.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0