OTURSDAG

TJENA. (:
Nu är Emseli och jag hemma från täby centrum. (: Thank god for that. Vi hade vartfall våra 'älskade' paljett skor. Men dom gjorde så himlans ont att vi led medans vi gick runt där. Så när vi var på väg till tåget så kände vi att vi behövde lätta på trycket. Så vi tog av oss skorna och gick barfota. Alla och jag menar alla tittade konstigt på oss, fattar inte varför? Sedan så ska ju den där uppe vara ännu taskigare mot Emelie, så Emelies tå skärdes upp av något så det började blöda jättemycket. Så vi gick till täby bowling tror jag det heter och frågade om plåster. Sedan gick vi vidare till tåget.

På tåget hade vi lite kul, men det skriver vi om senare. (:

När vi kom till våran station så träffade vi Sina, Törner och Omid tror jag att han heter. Det var trevlans. (; Nu ska vi göra våra cooooola giraff naglar. :D

En sak som var bra med idag är att vi har fått ovanligt mycket besökare, fattar inte hur det gick till, men det är ju supergood. :D

PEACE AND LOVE, LUSK & EMSELI! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0