LOVE OR LEAVE

Tänkte köra en liten 'love or leave' lista. Har liksom inget annat för mej. :P


Bow wow - Alla vet säker redan att jag älskar Bow wow. ;) Men jag blir alltid så glad av att lyssna på honom.

Harry Potter spel - Harry Potter tv-spelen äger verkligen, eller hur Tessie? (: Har ni inte testat att spela det än, så måste ni verkligen göra det nån gång. :D

Paljetter - Själv tycker jag att paljetter är grymt coolt att ha på kläder till exempel, det liksom 'piffar' upp stilen en aning. ;)

Filmer - Är det inte hur mysigt som helst att sätta på (haha) en bra film och käka nått gott till den? (:


Regn - Bara jag som har tröttnat på allt bajs regn? Kan det inte bli sol igen?

Saker som går sönder efter ett halvår - Min älskade dator gick sönder innan den hunnit bli ett år, så jag är inte så glad på sånt nu.

Folk som förändras med vissa folk - Blir bara så irriterad på sånt folk.

Tråkiga saker - Är inte kul.

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: EMELIE

"Tråkiga saker är inte kul", hahaha klockrent (: sätta på . . asg

2009-08-02 @ 10:32:47
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0