LOVE IT OR LEAVE IT



GAYBLOGGEN (AMIR)
Vad ska man säga? Han är ju bäst. Inte bara älskar jag hans humor, men man får på något sätt en feel good känsla av hans blogg. Tycker det är starkt att skriva så ofentligt om homosexualitet (: Anywho, älskar Amir.

80 TALS BRILLOR
Jag kallar dom det iaf, eller Ray Bans. Dom är sjukt coola, passar på ALLA, har inte sett en enda människa som inte ser cool ut i dom. Har inga själva, men jag ska köpa. Man ser så frikkin fierce (HAHA gulligt ord) ut i dom! (:



FOLK SOM HAR PÅ SEJ MJUKISDRESSAR OFENTLIGT

Herre jöstanes, hur kan folk visa sej så utomhus? Visst, mjukisdressar är okej att ha när man knallar runt i huset och myser. Men att gå runt så på stan? Usch.

PÄLS
Nu snackar jag om päls överhuvudtaget, inte bara äkta men även fuskpäls. Det är fult. Jag tycker verkligen inte att det är snyggt att gå runt med något dött djurs hår på mej? Även om det inte är äkta är det fult. Men om ni tycker det är snyggt, snälla kör på fuskpäls, för dom små djuren.

Ska jag fortsätta med sånahär? Tycker dom är kul att göra, hoppas ni tycker dom är kul att läsa (:

ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0