IM THE KING OF THE WORLD ON A BOAT LIKE LEO

Hejsanhejsanhejsan! Sitter här och provar mina nya ipodhörlurar som jag fick av mamma, som funkar jättebra. Tack så mycket mamma. (: Och så fick jag en såndär värmeskyddande sprej till håret av min frisör, måste tacka henne sen. (: Förövrigt pratar jag med Sarah och Therese, det är trevligt. :)

Idag har jag varit i skolan, hade matteprov först, det gick nog bra hoppas jag. (: Sen lunch, men eftesom att alla bajsknuffades och någon bröt en nagel så fick vi vänta med att äta typ en kvart. -.- Sen hade jag ea, och jag jobbade med projektet, det går segt för jag får aldrig nån data. Men lite kunde jag vartfall jobba med. (:

På återsamlingen hade jag och Sandra superduper tråkigt, så vi satt och asgarvade åt ingenting. x) Sen så träffade jag Luii vid skolan, det var kul att träffa honom. Har inte träffat Luii på jättelänge. Mycket 'träffat' det blev nu.

ISHKPAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0