HOMECOMING

Hayhayhay folks! Är hemma från skolan nu, eller jag har varit hemma i typ en halv timme. :) Idag gjorde vi typ inget speciellt i skolan, vi planerade nästa vecka och sedan skulle vi köra massa 'lekar' på eftermiddagen, men jag och några andra satt bara och slappade. (;

Efter skolan skulle jag och Tessie ha åkt till Kvarnins men eftersom att Tessie skulle göra nått så funkade det inte, men sen funkade det iallafall fast då hade min mamma sagt att jag skulle stanna hemma. Krångligt värre. :P Men nu ska jag dricka upp min fanta och sedan vänta på att min käre mor kommer hem. 8)


1. Wille och Lukas (:
2&3. Orvar. (;

4. Wille och Danne. (:
5. Caroline. :)
6. Louise ;)

7. Jaaaaaaag, inte den snyggaste bilden. (;
8. Wille. :)
9. Some random people. (:

ISHKPAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0