HARRY POTTER

Tjenis i stugan. Just nu är Tessiluh här och hon sitter och spelar vårat favoritspel Harry Potter. (; Vet inte riktigt hur det går, men det låter inte bra. (Vi sitter inte i samma rum.) Så jag får väl gå och hjälpa henne snart. (;

Idag har vi vartfall vart på Eriksö, det var najsigt. Väldans skönt i vattnet var det också. Fast det var lite skumt, för jag såg en liten kille som såg exakt ut som Wille, och Tessie såg tydligen en annan kille som såg exakt ut som Maxie. :P

Imorgon ska vi vartfall till Gröna Lundis med Maxie och Danne tror jag. (; Det ska bli kul. Har ju inte träffat nån av dom på hela sommaren.

Men nu ska jag hjälpa Tessie. (;

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0