HARKRANKS PANIK!

Var i Täby Centrum idag med Tessie. (: Vi gick runt och köpte ett par kuliga saker. Under våran lilla 'tripp' i Täby Centrum så såg vi 2 nunnor, både jag och Tessie blev väldigt facinerade (stavning). Har aldrig sett en nunna iRL. (; Sedan var det något mer jag sa att jag skulle skriva om, men jag kan inte komma ihåg var det var nu. :P

Lite senare när vi skulle åka hem, så gick vi på tåget och i stog upp vid dörrarna på tåget, för tåget var smockfullt. Och då blir Tessie helt plödsligt rädd. Och så ser jag att det sitter en harkrank på väggen. Så vi släpper inte den ur blicken, så går det ett tag, och helt plödsligt så flyger grejen iväg och båda får panik, jag hoppar från ena dörren till den andra och Tessie hoppar ner på huk, och båda frågar varandra: VART ÄR DEN? VART ÄR DEN?. Det måste sett ganska kul ut faktist. Men sen så bestämmer vi oss för att byta vagn, så när vi sitter på den andra vagnen så har jag min väska i knät och jag kollar runt på mitt ben om harkranken sitter där, så kollar jag lite högre upp på min väska. Så ser jag två trådar som ser exakt ut som harkranksben och jag får panik, och min arm bara flyger upp i luften och Tessie sitter och skrattar åt mej. x) Sedan gick vi av tåget. Händeselrik resa säger jag bara. (:



Just nu sitter kag och väntar på att Tessie ska komma, för hon ska sova över här inatt, det ska bli KUUL. :D

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0