HARD TIMES

God kväll bloggen, jag skriver detta inlägg med en klump i halsen och en obekväm känsla i magen medans tårarna tränger sej fram för att sedan rinna långsamt ner mina kinder. Mitt hjärta värker och jag bär på en kännsla jag aldrig kännt förut. Jag känner mej svag, ensam, bortglömmd och vilsen.
Varför frågar ni 25 läsare varav jag räknar på att bara en kommer kommentera detta inlägg?

Jag har undvikit att skriva på bloggen i flera dagar nu, jag har inte vågat, kännt mej för svag. Varje gång jag öppnar ett nytt blankt inlägg för att skriva ner mina tankar så blir jag helt svag i händerna. Varför frågar ni ännu en gång?!

Svar:
Scrubs is over. Jag satt helt tyst, stumm och förvirrad i säkert en halvtimme efter att ha sett klart på det sista avsnittet i Scrubs säsong 8 'My Finale'. Slutet var perfekt, och även fast jag borde varit glad då allt blev precis som jag ville så kände jag hur sprgen kröp fram. Scrubs var min inspritation, bakgrunden till min humor, efter en lång jobbig dag kunde jag sätta mej framför teven, sätta på Scrubs och verkligen känna att livet ägde. Ja, nu tänker ni säkert 'umh wtf ... är hon typ kär i en teve serie?', men Scrubs är mer än en teve serie för mej, och att veta att den nu är slut har lämnat ett stort hål i mitt hjärta. Visst, det går att kolla på reruns och jag har alla säsongerna på DVD, men ändå känner man suget efter mer, man vill veta vad som händer EFTER. Jag vill se mer av Turk och JD's galna ideer, och jag vet att säsong 9 kommer ha kvar Turk, men JD kommer bara vara med i 6 avsnitt. 6 avsnitt och sen är det slut, forever. Forever is a big word.

Det känns skönt att ha lättat på hjärtat.
Nu när jag sagt detta ska jag återgå till bloggandet, men det lär ta en stund innan jag återhämtat mej helt.

ISHKPAT!



(överdrivet? möjligtvis. men Emseli <3 Scrubs <: thats a fact. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0