HALLELUJA MOMENT

OH MY OPTIMUS PRIME.
Jag har suttit i 3 timmar (ja TRE TIMMAR!) och försökt komma in på bloggen. Jag är smått kissnödig och supertrött men jag var tvungen att blogga av mej lite. Inte för att jag har mycket att blogga om, men ändå.

Jag sitter för tillfället och lyssnar på We Are One, super bra låt. Denna dag har gått åt till att göra ett kort åt Sarah och en liten 'inspirations bok' (jag lägger upp bilden en annan gång). Flemming köpte och filmen The man in the mirror till mej, då blev jag mycket glad! (:

Jag har föresten kommit fram till att jag ska börja designa och trycka t-shirts så jag kan samla ihop lite pengar! Ni får hålla ögonen öppna för saker till salu, också kan ni självklart lämna kommentarer med tips på vad som ska vara på t-shirtarna. (:

Nu ska jag gå på toa för blogg.se har inte låtit mej göra det på tre timmar.
ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt okej faktiskt :)

¨Vad pysslar du med nu då?

2009-08-12 @ 00:43:35
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; haha ja menjag trodde det var papi! :P

2009-08-12 @ 15:01:04
URL: http://asagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0