GRÖNALUND

HAYHAY MY FELLOW MARSHMALLOWS.
Idag var jag i Stockholm stad med Linnea och Tessie. Vi hann inte se paraden sorgligt nog, men vi hade kul ändå och bara drev runt. Vi hittade coolaste butiken där man kunde köpa massa konstiga saker, ska nog dit igen och köpa lite grejer bl. a en lampa som såg ut som en flugsvamp. So me liksom. Sen var vi inne på Butterix eller vad den heter, och jag och Tess provade på typ alla fjäder boa saker som fanns på en gång. It was fun indeed (:

Immorn ska vi till Grönalund, Bea ska också med. Wooo, Lady Gaga ska va där (: Tis gonna be fun, systemkameran följer såklart INTE med, men lilla kameran den hänkar. Ska testa Insane första gången, woo jag är nervös. Men men, jag överlever. Pokemon Crew + Bea goes Grönan (:

ISHKPAT. HAVE A NICE EVENING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0