GRÖNA LUND

Halli hallå. (: Nu är jag hemma från gröna lundis. Det var jättetrevligt. And guess who we meet? :D AMIR! :D Fatta hur jag glad jag och Emelie blev. Jag gick till och med fram och frågade om en bild. :D Både jag och Emelie blev superlyckliga när vi fick ta en bild med honom. :D

Lite senare så kom Lady Gaga, det var verkligen ascoolt att se henne också. Hon sjunger verkligen bra, och hon är supercool. :D Fast det var väldigt mycket folk så man blev lixom intryckt i folk massan när man skulle se henne. Det var inte lika kul.

Snart kommer Tessie och Emelie och sover över, vi ska ha filmkväll. (: Så det ska bli kul. (:

Jag känner väldigt glad idag, hehe. (:


Det blev helt cp när jag skulle fixa bilen Emelie, jag är ledsen..

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0