EVIL IS MY MIDDLE NAME

YoYo alla töntar (: Skoja bara, jag älskar er alla.
Tänkte informera er om att anledningen till att jag inte bloggar så mycket at the moment är att jag inte har internet i mitt hus, så om jag vill blogga måste jag gå typ 5 km till min mammas pojkväns lägenhet och om ni känner mej väl vet ni nog att jag är en megalazyass.

Jag har kommit fram till att jag ska skriva kortare inlägg nu, jag brukar starta ett inlägg och sen går det lite överkurs och blir lite för långt. Lyssnar för tillfället på Knock you down med Keri Hilson. Tackar Lusk för tipset. Har inte mycket att skriva. Immorn ska jag åka och köpa t-shirts och kolla på movie (: Jag älskar att gå på bio. Delvis för att jag älskar Nacho Cheesen som dom har där, men också för att jag älskar att störa resten av människorna som kollar på filmen, typ kasta popcorn, skratta ashögt på ledsna scener eller bara vara allmänt högljudt. Yä, I'm an asshole sometimes. Tur för er läsare att jag bor mitt i öknen så ni aldrig behöver kolla på bio med moi.

Föresten måste ni läsare bli bättre på att kommentera, och när jag säger er läsare menar jag DU. Ja, DU! Du där, DU ska bli bättre på att kommentera.

Nu ska jag slutta prata, laddar upp en bild för att jag är snäll (när jag inte kollar på bio).



ISHKPAT EMSELI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0