EMSELI HISSAR & DISSAR



Mønstrade gummistøvlar
Visst ær det tråkigt att stælla in sommarskorna i garderoben och ta ut gummistøvlarna? Men visst blir det en aning roligare om støvlarna ær færgglada eller mønstrade? (:



Att vara ute mitt i natten
Jag æslkar att gå ut på promenar sådær sent på kvællen med ens kompisar. Det kænns mysigt nær ingen ær dær, plus att jag blir überflummig den tiden på 'dagen' - spec. nær jag ær utomhus.

Michael Jackson hattar
Jag ælskar dom! Kænner mej så cool nær jag glider runt med min Fedora, ska køpa många fler - kanske blir the new converse?

Min nya trædgård
Som några kanske vet har min mor flyttat till Danmark och køpt ett litet hus hær, med detta lilla hus kom en megastor trædgård. Jag kænner mej så fri nær jag springer runt med fotbollen och en Boss springandes precis efter mej. Mina førra trædgårdar har varit pyttesmå, och æven fast jag sett och vistats i større trædgårdar kænns det übersoft att veta att den ær min.

*DISS IKONEN GICK EJ ATT LADDA UPP*

Brittisk engelska
SUCK - fy vad fult det låter. Låter som någon førvriden 'gay engelska', usch jag ryser nær jag hør språket.

Desiree
Jag ær trøtt på henne. Kænner lite deja vu nær jag læser hennes blogg, hon skriver ju bara om Kissie, brøst och hennes rosa mjukisdress som hon tydligen var først med. I don't think so hun. Grow up.

Pommac
Det ær ju iof alkoholfri Champange, och Champange ær inte gott, men herre jøstanes det smakar INTE bra. Kan inte førklara den avskyværda smaken, och min bror ær hjærntvættad - det ær det enda han dricker.

Blekta øgonbryn
Man ska ju se øgonbrynen eller hur? Dom måste inte vara typ 70 nyanser mørkare æn ditt naturliga hår men man ska kunna se att man har några.



Hoppas detta va kul, ska jag fortsætta? Eller testa något annat? Kommentera och berætta vad ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0