ELECTRICITY

Yoyo (:
Idag vaknade jag vid 3, herregud jag börjar skolan om två dagar jag måste börja anpassa min sovtid nu. Så jag åt frukost och satt mej framför Scrubs som vanligt. Immorn ska vi kolla på skolan jag typ ska börja på, haha det är bara 8 pers i min klass och alla är killar förutom jag och Sarah. Gulligt (: Men the great thing is alla elever måste ha en egen laptop så nu har jag värsta anledningen till att få en, SCORE! (:
Vi har iaf varit hos Maya och badat lite, käkat KFC och kollat på Life of Ryan och MTV Cribs. Asså är det bara jag eller känns det lite creepy att alla ganstarnas polare typ ligger överallt i deras hus? Dom chillar typ i soffan, köket, och en gång var det en kille som typ låg och chilla i någons säng. Creepy?
Igår var jag föresten med Carmen, första gången på sommarlovet liksom! That was fuuuuun (:
Nu ska jag kiiiiila, byebye.
ISHKPAT, EMELIE!
(OMG jag kan inte lägga in bilder, scary.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0