BEAVERMAN

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Emelie och Tessie
2. Personen du pratade I telefon med: Emelie. (:
3. Du fick SMS av: Olga
4. Du kramade: Tessiluh


IDAG
5. Kläder: Vita byxor, gul tubtopp och en grå kofta. (:
6. Bättre än igår: I think so.


IMORGON
7. Är det: Söndag?
8. Planer: GRÖNA LUND! :D
9. Något tråkigt som händer imorgon: Kan ikke berätta här.

FAVORIT
10. Nummer: 26
11. Färg: Rosa och ljusblå tror jag. (:
12. Årstid: SUMMER
13. Saknar du någon?: Japp.
14. Humör för tillfället?: Mittimellan (om man kan vara det?)


FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Vaknade
16. Vad åt du sist?: Kykling
17. Vad irriterar du dig på?: Falks människor och när skosnörena går upp.
18. Tror du på distansförållanden?: Kanske, kanske inte
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen speciellt
20. Tror du att personen tänker på dig med?: -
21. Vart reste du sist?: Skåne typ.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Tittade på film.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Det vet jag faktist inte.
24. Ler du ofta?: ALL THE TIME...typ :P
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: love. helst allt? (:
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Alltid.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min?
28. Vilken färg har din tröja?: Gul (:


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Japp, eller dom kan väl inte ta slut?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Yes i have.
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland, oftast efter att jag sett vad som hänt.


GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Det tycker jag. (:
33. Vad gör dig glad?: Många saker.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ibland.
35. Är lycka överskattat?: Nä?
36. Kan musik göra dig glad?: Musik gör mej typ alltid glad. (:


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ah.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nope
40. Är du nöjd med det?: Skulle vilja ha pojkvän. (:
41. Är du kär?: Inte för tillfället.


HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Tror du jag säger det här?
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Kanske jag har.
44. Är du en mobbare?: Nejdå (:
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ah.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Vem har inte?


SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Nej
48. Favoritämne?: Musik och slöjd
49. Värsta ämne :  MATTE :(
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Japp, fast jag hatar all skolmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0