AFRIKA

Jag och Tessie har gjort ett mål att vi ska göra 20 situps varje morgon och kväll. Får väl se hur det går. (: Sedan ska vi nog börja springa då och då också. (; Måste ju få upp konditionen.

Idag var jag btw i skolan, det gick väl bra. Vi började ett nytt projekt idag, det handlar om Afrika. Det kommer nog bli ganska kul tror jag, måste ju sattsa som in i helskotta nu när vi har betyg. (: Efter skolan så följde Tessie med hem, vi degade framför teven, för vi orkade inte gör nått annat. Eller ju innan det så gick vi ut och försökte rista in våra namn i ett träd, men det gick inte så bra. x) Så vi kommer göra ett nytt försök imorgon. (;

Nu måste jag gå och ta fram kläder till imorgon.

ISHKPAT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nee tyvär :P

2009-08-21 @ 00:09:33
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0