WALKY-TALKY

Idag har jag varit med Johanna. Det började med att vi gick ut lite (very varmt today) och så såg vi värsta coola trädkojan som vi satt i. Sen hittade vi hennes walky-talkysar så jag gick hem och hon var kvar hos sej och vi satt och snacka i dom. Sen kom hon hem till mej och så sa jag att hon skulle säga typ "gå 40 steg åt vänster och sedan sväng höger och ta 10 steg". Så gjorde vi det och så stog vi och prata genom WTarna och då var det någon unge som bodde där på gatan som hade en walky talky också som började snacka genom sin med oss! Så börja han kaxa och grejs och vi satt och skratta och försökte få reda på grejer om honom. Han lät som en liten tjej men det visa sej va en kille som går i 5:an på Vittra. Så skulle jag hem och då såg jag honom stå med sina kompisar och så kolla dom lite på mej och viska sen kubba dom och typ kom tillbaka och stog och kolla och så vände jag mej om och då kubba dom och typ gömde sej hemma! HAHA.

KYYSSSSSSSSSSSSSSSSS, EMELIE (:

Kommentarer
Postat av: Victor

Jag bor fan nära Vittra.

2009-04-03 @ 21:07:13
URL: http://bloggvictor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0