VAAAAAARMTTTTTTT

erkänn att det har varit grymtigt varmt idag? det var typ 20 grader varmt i solen här! :D mysigt värre, nu har jag precis kommit hem från en cykeltur med smulan och det var jätteskönt! :D och nu kom jag på att jag måste ringa emelie eftersom att hon ringde förrut och jag inte var hemma så nu får jag ringa... så nu har jag ringt, det var mycket intressant fakta att veta eller hur? xD meeeeeeeeen, idag så var jag med tessie och bea i täby centrum igen för att titta på haremsbyxorna. hehehe ni kanske tycker dom är huuur fula som helst, men dom är faktist ganska snygga när man själv provar dom och dom är faktist hur sköna som helst! :D ska nog köpa dom på söndag tror jag. men nu har jag inget mer speciellt att skriva så ni får ha det så bra! och juste nu är det PÅSKLOV!!! YAAAAAAAAAY! :D
hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0