TRALALALA

Nu är jag hemma från bion, eller jag har varit hemma i typ en timme. Vi såg som sagt på Marley och jag. Så grymt sorglig. Innan bion så satte vi oss på McDonalds med varit milkshake. Jag blev så sur för min smakade kaffe och jag gillar verkligen inte kaffe. Sedan när vi väntade på att bli insläppta till bion så såg vi Noah, Maximilian och Felix sätta sej på en bänk vid bion. Så vi ställde oss och tittade på dom för att se om dom märkte nått. Tillslut så såg Noah oss fast han bara skakade på huvet. Det var lite taskigt.. Dumma Noah.. Efter filmen så gick vi till tåget och där satt vi och väntade i typ en halvtimme. Så för att underhålla oss så letade vi upp glasbitar som låg på marken och kastade dom i marken för att se dom gå sönder, vilket liv asså. xD Men sedan kom tåget och då satt vi där..såklart. Och sedan såg jag att Olga satt på tåget, fast jag kännde att jag inte riktigt kunde ropa så jag sa inget. Menmen... Nu ska jag inte skriva mer, ni får ha en fortsatt bra måndag! :D



ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: tessie

hata noah .. :P

2009-04-13 @ 20:05:24
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: SANNA

ååh, Marley och jag är så sorglig :( men så braaa ;D

2009-04-14 @ 17:28:02
URL: http://tobleroone.blogg.se/
Postat av: EERIKANDERSSON

tacktack! :)

allt bra idag? :)

2009-04-14 @ 17:40:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0