TRÅK

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar ingenting.
Du heter: Emelie
Smeknamn: Eminem tydligen. Men också många andra som t. ex Em och Einar
Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag lyssnar inte på musik när jag är ledsen. Då blir man ju ännu ledsnare. Whats the point?
Beroende av: Många saker.
Vad behöver du mest just nu: En kram.
Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ljusa ögon. Det är tydligen ovanligt här i shotahaiti.
Vad säger du för att imponera på någon? Min pappa är rik. Nja inte riktigt.
Hur imponerar man på dig? Man ska kunna stå på händerna. Annars är man inget för mej!

Brukar du skratta för dig själv? Jag brukar berätta skämt för mej själv och skratta även fast det inte är kul.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: OMG Fresh Prince Mo has been purchased!

Var bor du? Dubai, UAE, Asien.

Trivs du där: Nej.

Äger du några converse: JAAA MINA ÄLSLINGAR!

Vad har du för mobil operatör: Etisalat. Sorligt.
Nästa mål i ditt liv: Öööh. Läsa klart Eclipse?

Hur svarar du i mobilen: Heyyah

Vem ringde du senast? Stacey, Sarahs mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Okay well call me if some indian comes and stalks you. Bye!

Antal timmar sömn inatt: Venne?

Sov du ensam: Nej. Conrad var där också!

Brukar du komma i tid: När jag inte vill.

När mår du bra: När jag är i USA.
När blev du fotad senast: Igår.

Hur känner du dig nu: Lost. Halv. Deppig. Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Variation.
Vad tycker du om dina fötter: HEJ BIGFOOT.

Vad saknar du: Men ska jag börja räkna allt?

Hade du en bra kväll igår: Nja.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe?

Rakar du benen: Mm.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22 - 23.
Är du blyg? I tio minuter sen smäller det.

Sysslar du med någon idrott: Ridning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Palla liksom?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt.
Är du nöjd med ditt liv: Jag borde vara mer tacksam men nja, inte riktigt.

Är du bortskämd: Nja...
Vad gör du i morgon: Skolan... :'( Seriöst jag vill inte nej, nej nej.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 0 - stjärnstopp.
Vad längtar du till? 21 November (eller är det 20?)

Har du bra vänner och äkta vänskap? Hells yes!
Vad använder du för shampoo? Venne.
En speciell dag du minns: Hmmm... den 15 juli och 2 juli 2007.

Hur gammal är du: 12 år

Tycker du om någon just nu: Nej. Alla är fula här.

Om fem månader: Är det fem månader närmare min död.

Du samlar på: Ingen mobba mej nu. Men plats figuriner.

Gröna eller röda äppeln: Röda. Alltså röd,röd,röd röda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer ingen.
Gillar du golf: Inte sen jag insåg att bög Fredrik var golf lärare.

Vilken tid gick du upp idag: Åtta någongång.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja?

Har du strumpor på dig nu: Nej.

Är det okej att gråta: NEJ FÖR FASIKEN! VAD BÖGIGT! Ja det är okej att gråta.
När grät du senast: Immorse. Av ingen anledning alls.

Bär du glasögon eller linser: Juppsh!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej?

Har du piercing: Örooon.

Vill du gifta dig: Nja. Inte riktigt. Vi får se vad som händer.

Vill du ha barn: Nja. Om 20 år kanske?
Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Aa faktiskt!

Är du flygrädd: Lite.

Är du musikalisk? HAHA NEJ.

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: Daim och Ben&Jerry.

Tror du på ett liv efter döden: Nej.

Tycker du om sushi: Rå fisk. Usch.

Vad äter du helst när du ser på film: Nacho's och smält ost (:

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du tandläkarskräck: Nja.. är mest rädd att han ska säga att jag har fula tänder. Då skäms jag.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Ingen. Jag är inte människa alls.

Vilken ögonfärg har du: Blå, grön, grå typ.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Happens all the time.

Biter du på naglarna: Ibland. Blir dom för långa så. Gah jag har problem.

Röker du: HELL NO. Skabb?

Hur ofta tränar/motionerar du: Öh. Jag brukar gå upp och ner för trappan när jag ska hämta mat i köket. Annars är det inte mycket motionering som pågår.
Senaste låt du hörde: Supermassive black hole - Muse.

Hoppas ni inte irriterar er helt på mej och mina listor.
ISHKPAT EMELIE!


Kommentarer
Postat av: tessie

sv; (till linnea) haha ja men kolla där ! :D <3

sv til emelie; hahahha ja jag såg de,riktigt sexiga hela klumpen xD !!! :O <3

2009-04-25 @ 20:48:20
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0