THERESE DAGEN

Idag har jag varit med Tessie, först så åkte vi till täby centrum och jag bytte mina vita jeanstights som jag köpte i fredag för att dom var försmå, så nu är det rätt storlek. Och sedan gick vi och köpte glass och sen så köpte jag ett ROSA linne på bikbok. Efter det så gick vi till tåget och då fick jag en idé om att vi skulle åka till täby kyrkby och gå hem, så vi hoppade av i täby kyrkby och gick ungefär 50 meter sedan blev vi för trötta och satte oss ner på marken och var typ halvdöda eftersom att det var så varm. Sedan kom det nån snubbe på cykel och ba: Där sitter nu bra! Och sedan åkte han iväg. xD Vi satt där på marken och sedan så när vi såg att folk började gå till perongen så gick vi också dit, sen kom tåget och vi gick på. Så bestämde vi oss för att åka hem till Tessie i stället så när vi kom dit så gick vi hem till henne med våra grejor och sedan så gick vi till macken och köpte glass. :D När vi kom till kassan så ser vi en av våra ridlärare stå i kassan och vi blev fett förvånade. Men sedan gick vi vidare till lekparken på gustavasa och och gungade på några gungor. Lite senare gick vi till en gungbräda och och då kom vi på nått speciellt sätt att gunga och så ba ramlade Tessie av gungan helt plödsligt. :O Och sen hände det lite grejor och sen gick jag till tåget nu sitter jag här och ska precis äta.







ISHKPAT LINNEA! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena pyjamasbyxan! :p

jo, jag har en panasonic lumix långzooms kamera :D det är precis som en systemkamera, förrutom att denna är gjort för inzoomningar osv. Det går inte att byta objektiv :D riktigt bra!♥ kostade sesådär 5000-6000 :)

2009-04-26 @ 22:05:25
Postat av: Anonym

/ photografi.blogg.se

2009-04-26 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0