SPINDELFOBI

Det känns som att det bara är jag som uppdaterar här. Eller nej det känns inte det är så. Och jag som trodde att Emelie skulle vara med på det här även om hon var i Dubai, så kom igen nu Em! Du måste också skriva lite! :D Aja ville bara säga att jag inte är död och att jag idag har ridit. På ridningen så red vi ut, jag fick rida Moa. Hon var faktist jättesnäll, fast i slutet av uteritten så blev hon rädd för nått så hon skenade typ 2 meter. Blev ganska shockad när hon helt plödsligt började "springa" iväg. O: xD Och för en liten stund sen så skulle jag hjälpa min mamma ta ut en påse från ett ganska trångt utrymme i vårat växthus, så när jag är halft inne så säger hon: "Det sitter en spindel på....men du kan ju ta på kanten". Jag fic panik och bara slängde mej ut från växthuset och ställde mej i dörren till huset. Och när jag stog där kännde jag att det började komma tårar i ögonen på mej, asså seriöst spindeln var lixom SÅHÄR stor. Och för er som inte vet så är min största fobi spindlar. Ja men nu ska jag inte skriva nått mer.

ISHKPAT LINNEA! :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken söt blogg :D

2009-04-18 @ 18:22:56
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0