SOMMARLOV?

seriöst, det känns verkligen som att det är sommarlov och inte påsklov, det är ju typ 20 grader ute i solen. spuerduper skönt! :D pallar inte skriva om vad jag har gjort idag så jag kan ta upp något annat, vet bara inte vad jag ska skriva om. hmmmmmmmm. tralalalalalalalalalalalalalalala. kan berätta att jag har åkt tåg idag. och jag skickade 2 smsbiljetter i onödan! :@ suris jag blev då. menmen, så kan det gå. okej ni kanske inte vill läsa nått mer av mitt tråkiga inlägg, så nu får jag väl sluta skriva. aja nu vet ni att jag inte är död. :D

PUSSSSSSSSSSSSSS LINNEA! :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mycket och detsamma :)

2009-04-06 @ 16:09:10
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0