SJUK MED MARDRÖMMAR

Sjuk idag. Har ont i magen och är otroligt trött. Men tröttheten är väl ganska vanlig? Men det gör för ont i magen för att kunna springa runt mellan klasserna och stressa? Drömmer också mardrömmar. Not gött.

Jag var hemma hos Linnea och Tessie var där också. Det var någon gång i högsommaren och klockan var väl kanske 8 eller något? Vi satt ute och åt och det blev något sorts tjafs mellan Linnea och hennes mamma om att hennes rum var stökigt så jag och Tessie gick in och jag skulle ringa Linnea (jag vet, onödigt) men så svarade någon turk som sa läskiga saker som 'när natten är som mörkast kommer jag'. Så ringde jag igen och då svarade någon som lät som Linnea så jag började prata med henne och då sa hon 'ursäkta? Har du ringt fel?' jag ba 'öööh... Linnea?'. Så isade det sej att det var en tjej som hette Linda och jobbade på GB Glass. Så jag och Tessie fick ut och där va Linnea så helt plötsligt såg vi massa gammla tanter och gubbar inne i huset! Alla var likbleka och hade röda ringar runt ögonen och så stannade en och stirrade på mej och pekade. Jag blev ju asrädd. Så vi sa till Lotta (Neah mamma) och hon gick in så hör man 'men va? Tant Cecilia? Farbror Göta?' och sånt fasst med en ganska orolig röst. Så kom Lotta ut och viskade 'detdär är mina gammla grannar från skåne' och vi ba 'jaha?'. Så viskade hon i en ännu lägre röst 'dom dog i en brand 20 år sen'. Sen vaknade jag av ett ljud som om någon stog precis brevid mej. Jag kollade så att hunden låg där men hon var på andra sidan rummet och hon kan inte gjort sånna ljud.

Livrädd var jag så jag hoppade upp och gick in i ett annat rum. Nu sitter jag här och kollar på Twilight. Yay nu kom Baseball scenen! Supermassive black hole är med i den, chyeaa! Gash nu kom dom 'onda' vampyrerna. Suck. Allt bra ska komma till ett slut... Tini är sur på mej och puttar på mej med tassen hela tiden. Hon verkar inte digga Twilight? Synd för henne. Nu ska jag gå tillbaka till att vara sjuk och kolla på film.

ISHKPAT!


Kommentarer
Postat av: tessie !

sv; hahahahha scary as hell o: !

jag drömde världens konstigaste dröm i förrgår xD !! <3

2009-04-26 @ 10:30:18
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0