SCRUUUUUBBBSSSS

Jag Emelie Mård är ju ett väldigt troget Scrubs-fan då jag äger alla säsonger utom 8 som nu går på TV i USA och kollar på episoder flera gånger i rad vilket resulterat med att jag kan många repliker i denna väldigt humoristiska serie. Haha, mycket bra ordvall I GOTTA SAY. Men folk har sagt lite sorgliga saker om säsong 8 som tydligen inte är lika bra som alla hoppats! Tydligen är det nu mer fokus på allmäntjänstgörarna (or something) eller "the interns" plus att i vissa episoder har dom helt tagit bort JD som är hela grejsimojsen i hela grejsimojs serien! Sen är den tydligen mer humor än drama nu också. Även fast humor är det som drar mej till serien mest, så är det ju i grund och botten en humor/drama serie och om man tar bort draman är det inte samma sak. Detta är bara kommentarer från andra människor då jag inte sett säsongen själv. Men den 6 april börjar det i Dubai... urgh jag missar två episoder. DAMP. Den... äh 12, 13, 14, 19:de så ska jag uppdatera med egna åsikter.
Vad tycker läsarna själv? Har ni sett något av säsong 8 eller är ni allmänt ointresserade i Scrubs?




Sen har ju Zach Braff (JD) växt skägg. MINUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0