RATS

FÖRLÅT. FÖRLÅT. FÖRLÅT. FÖRLÅT.
Förlåt för att jag varit helt borta utan att ha sagt något, men jag har helt enkelt inte hunnit blogga nu på sistone. Men nu är jag redo att börja igen! Ska snart iväg till skolan. Vi har Tvilling Dag och jag ska vara tvilling med Sarah såklart! Jag tar med kameran (ursäkta om det blir väldigt ofina bilder). Innan ni får se bilderna kan jag förklara vad jag har på mej:
Oversize t-shirt med tryck (All things are one) från Splash
Jeans från HM
Tjocktröja med zebra ränder från Forever 21

Ni får se allt senarish! (:

Sen så tänkte jag berätta att jag vill ha en råtta. Yes, nu kan jag höra hälften av alla läsare tjuta "men usch vad skabb!". Inte bryr jag mej heller. Jag fattar inte varför folk inte gillar råttor? Dom är väl lika söta som hamstrar och marsvin? Asså om det inte är en crazy rat from hell som typ har rabies och sånt är det väl helt chill? Min kusin hade en råtta förut och jag älskade den jätte mycket. Jag tycker råttor är balla och jag SKA ha en, haha. Min pappa måste köpa en present till mej snart för att jag ligger väldigt bra till i matten och det skulle ha varit en systemkamera men det kan man få i födelsedags present faktiskt. Så en råtta ska det bli. Men nu ska jag snart till skolan.


  Look me in the eyes and tell me thats not adorable?

ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar råttor och har haft 4 st, det är inte skabb men dom kissar som tusan! ;)

2009-04-30 @ 09:52:52
URL: http://annasagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0