PÅSKMUST?

Nu ska min bror och hans otroligt väldigt super mega udda kompisar ha filmkväll or something. Observera min brors fina svenska.

Men ska vi hyra ikväll ikväll? Översättning : Men ska vi hyra film ikväll?
Simon är lite mer säväliserad. Översättning : Simon är lite mer civiliserad.

Annat än att jag snackar bättra än min 15-åriga bror så observerade jag att de köpt Julmust (kännde lukten!) men till min stora fasa är den gul och det står Påskmust på. Vad är detta för konstigt? Okej. Visserligen har jag vetat i åratal att det finns men jag tycker det är så löjligt. Det är som att nämna om Coca-Cola till Cola-Coca på sommaren?
Fy vad töntigt. Jag står vid min Julmust och ingen Påskmust. Asså fy, låter så himmla töntigt. PÅÅÅSKMUUUST. Fy fasiken vad nördigt. Slår vad om att Johan Palm dricker sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0