PÅÅSKIS!

GLAD PÅSK ALLA GLADA BARN (eller vuxna) DÄR UTE! :D
idag är det påskafton och då tycker jag att man ska äta sej tjock på godis, tyvärr så hade jag inget godis hemma eftersom att jag åt upp det igår. idag var jag i stallet som vanligt och vi red för första gången i år ute på utebanan, det var duperskönt. jag fick rida på rafiki och det gick bra i slutet men inte innan jag gick ett spö på honom. sedan när jag kom hem så åkte jag och pappa till stan, eller vartfall halvvägs vi åkte hem när vi fick reda på att alla affärer typ skulle vara stängda. -.- men imorron åker vi istället. :D just nu sitter jag och väntar på att någon rolig ska logga in på msn så jag kan chatta med någon. GLAD PÅSK ÄN EN GÅNG! :D

ISHKPAT LINNEA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0