OSVARADE FRÅGOR EMELIE.

Såg några frågor någon skickat in lite sent? Men dom ska bli svarade ändå!

Vilka är era favvoband?
Svar: Jag har några favoriter. Dom bästa är Simple Plan, Coldplay, All time low, Paramore, Linkin Park och SJÄLVKLART VANILLA SKY! <333333

Favvo låtar?
Svar: Travelling song - Will.I.Am
Dear Maria, count me in - All Time Low
Umberella - Vanilla Sky
Take my hand - Simple Plan

Vilken stil beskriver ni er själva som?
Svar: Hmmm... asså. Jag har inte direkt en stil. Menar ni sånt som Emo och Fjortis etc.? Finns det någon stil som heter MEGA FLUMM? Isåfall klassas jag som det.

Hur träffades ni?
Svar: Frågan blev svarad i Neahs inlägg. Men jag berättar också. Vi gungade på fritids i typ.. 3:an eller 2:an? Och så börja vi prata om att skolan borde va som nått zoo med tigrar i klassrummet och konstiga grejer. Det var det FÖRSTA som vi gjorde tillsammans. Sen blev vi bästa vänner när vi startade Sweety Klubben som var VIP för dom som hade sånnadär MEGASTORA björnar man vinner på Grönan som står SWEET på. Vi gjorde en koja och hela grejset. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0