Näääär jag var ett vårtsvins barn...

När han var ett vårtsvins baAaAaAarn.
Min mage, den var krånglig, det vart inte så lätt.
Det blev tomt på savannen när jag blivit mätt.
Jag var känslig och vek, trots mitt tjocka skin.
Var så svårt, ingen poolare som ville bli min.

Okej. Det där var bara 'for my own pleasure' och för att förvarna er om filmen där jag sjunger hela hakkuna mattata kanske dyker upp här på bloggen någon gång. In other news har något läskigt hänt. Jag gick in på amazon och såg att man kunde läsa första sidorna i några böcker så jag sökte på twilight. Nu kommer det läskiga. Very damn läskigt. I kinda liked it. Its happening, its happening I tell you! Det här lite läskiga har resulterat med att jag bett min kompis Catrine om jag får låna hennes böcker. Iallafall så immorgon ska jag till stan och köpa en present åt min kusin med FRAMFÖRALLT så ska vi på Porsche jakt. Ska bli roligt. Nu ska jag göra något annat.

KYSS!


Kommentarer
Postat av: NELLIE

Kommentera gärna mitt inlägg som heter "VILKEN OUTFIT GILLAR DU BÄST?" och kommentera vilken outfit du gillar bäst utav dom på bilderna. Snälla :) puss!

2009-04-07 @ 14:24:58
URL: http://nelliesroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0