MY DAY

Hejsan! Har bara hunnit vara i skolan under denna dag, men men. Vi hade Geografi, Engelska och Arabiska först. Jag fattade faktiskt vad folket i Shakespear historien sa, asså dom pratar typ  "En haver då att man tänka, för guds vilse ta fram. Att tro ikke, den skär fallen, då sedan att undanvika se på,". Och jag fattade vad dom menade! GRATTIS EMELIE. Sen på Data så laddade jag ner min nya favorit låt... lalalala. Suppermassive black hole heter den, men gillar ni inte hårdrock gillar ni inte den. Iallafall, vi skulle ju redovisa projektet på Historia, och det gick super bra. Vi fcik mest röster i klassen om vilken grupp som var bästa (a). Nu har jag precis kommit hem och druckit varm choklad i en kopp som jag vann i pris den 13 Februari 2003 men aldrig har andvänt (detta vet jag för att lappen sitter kvar).

Nu ska jag ta och slappa lite, och typ komma på inläggs ideer. Och leka med photoshop.. INTRESSANT HUH?

ISHKPAT EMELIE!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiin blogg :D

2009-04-20 @ 14:22:56
URL: http://weao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0