LÄSA, LÄSA, LÄSA

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi hade egetarbete, gympa och matte. På matten jobbade jag ungefär 2 sidor, är ganska stolt över mej själv. :D Och sedan har jag ju läst ganska mycket av Låtsas Kungen också, och för er som inte vet så fick vi en bok att läsa i måndags av kenny. Tycker faktist att den är ganska bra, det kommer lite olämpliga ord här och där men kenny säger att det är så det är i verkligheten typ. x)

Efter skolan så var jag med Nejla, och vi fotade och gjorde en film. Vet inte om jag kommer kunna lägga upp filmen eftersom att det var lite klurigt. Aja nu ska jag fortsätta att läsa eftersom att jag och Wille tävlar om vem som läser ut den först. Jag sa idag att jag kommer ha läst ut den tills imorgon, men jag är osäker på om jag kommer klara det eftersom att jag har 100 sidor kvar typ. Menmen, nu ska jag Fortsätta läsa som sagt,

ISHKPAT LINNEA! :D


Gulligt Maximilian. :P


Kommentarer
Postat av: Carro (:

ASSSSÅÅÅ MAXIE FÖRIHELVETE. MAN FÅR BARA SE UT SOM EN N00B PÅ MÅNDAGAR! DU E SÅ SEEEEGG DAAH

2009-04-23 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0